Friday, June 19, 2009

TAHNIAH AHLI KEPEZI YANG MEMENANGI HSKU 2008

Tahniah atas kemenangan yang disampaikan esok 19 Jun 2009 dalam majlis HSKU-Exxon Mobil 2008 di Istana Budaya

Nemo Kecil (Dr Mawar Shafei,) moderator Kepezi On Line (kool2oo4) , Al Kalbu (Ibnu Ahmad Al Kurauwi), Zana (Zanazanzaly,) Salman Sulaiman, SF (Serunai Faqir) dan Min (Aminah Mokhtar)

Tahniah setinggi-tingginya atas kejayaan anlian memenangi Hadiah Sastera Kumpulan Utusan/Exxon Mobil bagi tahun 2008. Tahniah, tahniah, tahniah. Teruskan langkah bergaya anda.


Tahniah juga kepada warga Kepezi yang karyanya melepasi beberapa saringan. Nama-nama ini dicatat dalam Buku Pemenang Cerpen dan Puisi bagi kategori dewasa dan remaja HSKU-Exxon Mobil 2008 di Istana Budaya, sebagai karya yang sama-sama dinilai untuk disenaraipendekkan dan dibawa Ke peringkat Akhir.

Kategori Dewasa

1. Apabila Alam Berbicara (Rozais Al –Anamy) 2. Cahaya dari Batu (Zawan Baba) 3. Cermin Bawah Jambatan (Zaharah Nawawi) 4. Dewangga Rohani (Serunai Faqir) 5. L(A)genda Setelah Setengah Windu (WB Rendra) 6. Raja Sembur (Nassury Ibrahim - sahabat Kepezi)

7. Terkilan (Zamidah Hashim)

Kategori Remaja

1. Kepulangan Syawal (Akhi Masrawi) 2. Khatimah Sebuah Ekstradisi (Nasriah Abdul Salam) 3. Rindu Ini Cikgu (Zaid Akhtar)

Catatan*

Ahli Kepezi - ialah penulis yang pernah mengikuti bengkel KEPEZI bimbingan Zaharah Nawawi dengan membayar yuran. Peserta begini diberi taraf ahli tanpa perlu membayar apa-apa yuran lagi sebagai Ahli Kelab.

Sahabat Kepezi – ialah penulis yang pernah mengikuti bengkel KEPEZI atas tajaan penganjur contohnya bengkel penulisan cerpen anjuran DBP di bawah bimbingan Zaharah Nawawi. Terdapat juga penulis yang tidak menyertai mana-mana bengkel tajaan namun diundang khusus menjadi sahabat Kepezi oleh Presiden Kepezi sendiri dengan persetujuan moderator, atas rasa hormat, ingin berkongsi pengalaman dan pemikiran dengan warga Kepezi. Sahabat Kepezi yang kemudian menyertai bengkel Kepezi berbayar akan diiktiraf sebagai Warga Kepezi.

No comments: